Belangrijk: Geen training deze week wegens de hitte (22/06 tot 26/06)
- Manon Moulin
- 17 minuten geleden
- 1 minuten om te lezen
Beste leden en ouders,
Het belooft een extreem warme week te worden. Omdat de temperaturen in de dojo flink kunnen oplopen en we uiteraard verantwoord willen sporten, hebben we besloten om de trainingen van deze week te annuleren. De gezondheid en veiligheid van onze leden primeert.
Dit betekent dat er geen training is op:
Maandag 22 juni
Woensdag 24 juni
Vrijdag 26 juni
Zoek deze week de koelte op, drink voldoende water en dan zien we jullie heel graag volgende week weer fris op de tatami!
Bedankt voor jullie begrip.
Met sportieve en warme groeten,
Jigo Ronse

Opmerkingen